2011. október 28., péntek

Új Adidas fekete virágos női együttes akció XL - Jelenlegi ára: 3 800 Ft

Új Adidas elasztikus pamut anyagú, gyönyörű virágos betétes női együttes.
A felső hátán is hímzett Adidas jel.
Az alábbi méretek vannak:
XL: felső szélessége: 50cm  hossza: 60cm nadrág derék: 40-51cm hossz: 104cm
Postázom ajánlott levélként vagy utánvétellel, de kérlek vedd figyelembe licit előtt, hogy utánvétellel 2x annyi a postadíj.
A pénz megérkezésének napján, maximum másnap postázok,
Kellemes licitálást kívánok!
Sajnálom, hogy ki kell írnom, de mostanában egyre gyakoribbá vállt, hogy mindenki licitálgat és különböző indokokra hivatkozva nem fizeti ki a terméket.
Ennek következményeképp leírnám, hogy:
-mindenki megtalálja a vaterától/teszvesztől érkező automatikus üzenetben a számlaszámot, mely élő számlaszám, lehet rá utalni!!
-ha valaki nem kapja meg az automatikus üzenetet (különösen ha citromailes vagy freemailes) akkor keressen meg!! Én azt feltételezem, hogy mindenki megkapja, nem áll módomban mindenkit hívogatni, hogy megkapta-e!!!
-A fizetési határidő 2 hét!! Sokan különféle indokokkal(külföldön vagyok, kórházba vagyok, beteg a gyerek, nem kaptam számlaszámot) próbálnak kibújni a fizetési kötelezettség alól. nem kötelező licitálni, ha licitáltál akkor kötelező kifizetni!! Ha valaki külföldön van és tud licitálni akkor utalni is tud netbankon. Sajnos ebben a gazdasági helyzetben mindenkinek, nekem is vannak anyagi problémái, beszéljük meg, írj egy időpontot ha nem tudsz azonnal fizetni. Ne az legyen, hogy én elteszek Neked valamit hónapokig, osztogatjuk egymásnak a negatívokat, elveszed mástól a licit lehetőségét, tőlem meg azt, hogy időben megérkezzen a pénz.
Aki nem tud 2 héten belül fizetni kérem ne licitáljon!!
-1ft-os aukciókat azért indítok általában, mert utolsó db-ok, ebből következően nem tudom kicserélni, kisebbre, nagyobbra és vissza sem fogom vásárolni csak miután az áru megérkezett. Sajnos egyre elterjedtebb, hogy ha nem lesz jó az áru megrongálják, azért, hogy én álljam a postát. Másik termékre tudok cserélni értékegyeztetéssel vagy visszaveszem az árut, abban az esetben ha visszaérkezik hozzám úgy ahogy én elküldtem, DE kizárólag a Vevő költségén.
-A saját oldalamra is kiírtam, ki kell írnom ide is, mert úgy néz ki senki nem olvassa el másként, hogy nincs személyes átvétel!!! Azon egyszerű ok miatt, hogy internetes kereskedelemre van engedélyünk, melyhez elég egy raktár. Nem áll módomban pár ember kedvéért egy üzletet próbafülkével, személyzeti mosdóval, stb... fenntartani.
Ha a fenti feltételeket maradéktalanul elfogadod abban az esetben licitálj csak kérlek.
Köszönöm


Jelenlegi ára: 3 800 Ft

Az aukció vége: 2011-10-26 12:03
. Új Adidas fekete virágos női együttes akció XL - Jelenlegi ára: 3 800 Ft

Fontos