2011. október 26., szerda

LELE uniszex overál/bundazsák (92-98) - Jelenlegi ára: 3 210 Ft

Üdvözöllek!
A család ki/átnőtt használt és új ruháit bocsátom eladásra. Kérlek , ha licitálsz az alábbiakat vedd figyelembe:
- A licit megnyerése után 2 nappal vedd fel velem a kapcsolatot e-mailben és egy hét után rendezd az utalást. Ha valami közbejött írj, megoldjuk, rugalmas vagyok, csak tudjak róla.
- K&H Bankos számlára utalhatsz; a közleményben tüntesd fel a felhasználó neved, hogy azonosíthassalak.
- Ajánlva postázok szívesen. Simán is elküldöm a terméket, de minden felelősség a Tiéd és ha elkeveredett, kérlek ne reklamálj.
- Végül én is emberből vagyok. Igyekszem pontos leírást adni a termékről, de ha valami elkerülte a figyelmemet, jelezd, megbeszéljük.
Jó licitálást!
Az aukció tárgya egy LELE World Kids márkájú egyberészes overál
Kályhameleg, polárral bélelt. Szép narancssárga színű, maci mintával a térdein és a cipzár húzókákon.
Kislányom imádtam, mert sosem fázott benne és nem is áztunk át egyszer sem.
Mell alatt, két oldalt szűkíthető, a lábfejnél össze is gombolható (ha nincs cipőben a gyerkőc) és cipzárral bundazsákká alakítható. Kapucnija fix.
Állapot: A bal lábon a cipzár aljánál 2 cm-es darabon javítottam (nagyítva fotóztam). Egyébként semmi hibája nincs.
Méretek: (Beleírt méret: 92)
Hossz: 77 cm
derékbőség: 39 cm
Váll-ülep: 33 cm
Belső szárhossz: 43 cm
Ujjhossz nyaktól (nincs vállvarrás)/hónaljtól: 45/28 cm



Jelenlegi ára: 3 210 Ft

Az aukció vége: 2011-10-23 17:08
. LELE uniszex overál/bundazsák (92-98) - Jelenlegi ára: 3 210 Ft

Fontos