2011. november 11., péntek

Christopher Moore: Ördögöd van! - Jelenlegi ára: 500 Ft

Csak beleolvastam pár oldalba, így gyakorlatilag új könyv, ajándéknak is kiváló.
309 oldal.
Mindenkinek van ördöge. Van, aki tagadja, van aki nem tud róla, sőt olyan is akad, aki büszke rá. Hősünk, Travis a kiugrott papnövendék szeretne megszabadulni ördögétől, akit egyedül ő láthat, a többiek csak akkor, ha... de ezt úgyis megtudják. "- Remek, de ha továbbra is nyavalyogni akarsz, inkább közlöm veled a regulákat. Először is, nem futhatsz el előlem. Megidéztél, és én szolgád lettem mindörökre. A mindörökre nálam pontosan azt jelenti, amit jelent... - Szóval pokolbéli vagy? - kérdeztem. Tudtam, hülye a kérdés, de hát az embert még a papneveldében sem készítik föl egy ördöggel folytatandó társalgásra. - Nem - mondta -, édenkerti vagyok. - Hazudsz - vágtam rá. Így kezdődött, és Catch immár hetven éve folyamatosan félrevezet engem hazugságaival... - Tényleg édenkerti vagyok. Édenkert egy városka, úgy harminc mérföldnyire Newarktól. Ekkor hemperegni kezdett a sárban, és majd megszakadt a nevetéstől. " Christopher Moore-t - ördögien vonzó meseszövésének és hihetetlen komédiázó kedvének köszönhetően, a humor legjelesebb képviselői közt tartják számon. Betegesen humoros, sőt eszement, amire csupán egy mentsége van: az esze.
Nézz körül nálam, sok terméket kiárusítok!



Jelenlegi ára: 500 Ft

Az aukció vége: 2011-11-08 16:18
. Christopher Moore: Ördögöd van! - Jelenlegi ára: 500 Ft

Fontos